Det är såhär man bunkrar upp inför (början av) sommarlovet

Min familj är en äkta tjockarfamilj.


På bilden ser ni:

En påse ostbågar, 450g
Tre påsar chips, 500 g
Fyra kexchoklad
Ett paket vaniljvåffelkex
Ett paket brago choklad
Två påsar soda pops
Två påsar tuttifrutti
En påse dumle-snackisar
En påse dumle
En påse likörgodis (mammagodis.. blä)
En påse bilar
Två påsar kanelgifflar
Två paket smörpopcorn
Tre paket ballerinakakor
Fem pepsi/pepsi max
En 7up
En zingo
Ett paket muffins med smak av sommarbär (mumma)

+ en hel del som inte fick plats på bänken. Bl.a. ett stor pack billy-pizzor, fyra capricciosa och en plastburk med Willys egna mazariner.


Är det inte underbart med sommarlov?

(Ångesten kommer lagom till skolstarten. Ångestattack. Skola+orkar inte träna. Inte bra.)

Kommentarer
Postat av: fisk

...och alla vet att detta kommer ta slut bara under självaste bilresan till ditt land... ;)

2010-06-26 @ 17:18:40
Postat av: Lisa N

hahaha jag vill inte vara elak eller så, men ni är nog den tjockaste familjen jag någonsin träffat :P och ändå är ni alla fett smala ^^

2010-07-05 @ 18:04:23
Postat av: Sofia

hahaha tack, det tar jag som en bra sak :D

2010-07-05 @ 20:42:38
URL: http://sofiaelviranyberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0