Planering är inte mitt andranamn

Jag har precis läst ut De Små Tingens Gud. Nu ska jag bara skriva en tre sidor lång bokrapportgrej också. Som ska in klockan 23:59. Helst innan halv nio när jag ska börja titta på Ugly Betty. Klarar jag det? Ofc. Sista svenskagrejen jag någonsin gör. En gnutta småsorgligt att det skulle bli en sånhär tråkig sak. Varför kunde det inte fått vara en novell? Eller något. Något lite roligare än det här i alla fall.

Nu måste ordbajseriet börja. Adiås, vänner små.


Hej. Här kommer en utfyllnadsbild. Hejdå.

Ett litet eftertillägg: Gud vad jag ser orange ut i ansiktet på den där bilden. Någon måste ha smetat in mig i morötter utan min vetskap.

Kommentarer
Postat av: fisk

bara så du vet är det ASCOOLT att det här blogginlägget lades upp exakt kl 19:19:19, hur ofta händer det?:O

2010-06-01 @ 22:44:04
Postat av: Sofia

Hahahha ELLERHUR! Såg det nu, feeett balllt!

2010-06-01 @ 23:36:22
URL: http://sofiaelviranyberg.blogg.se/
Postat av: doris

AWESOME!!!

2010-06-02 @ 15:21:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0