Ny kategori

"Lite författarfasoner"

Får se hur mycket som hamnar där. Nu blir det pöms i säng. Jag ska försöka få mutti att klippa mitt hår imorgon... börjar bli långt och fult. Och så måste jag plugga fysik inför slutprovet på torsdag (vilket jag antagligen inte kommer göra, för sån där planering funkar aldrig). Jag åt förresten Tom&Jerry-kex idag för första gången på hundra år. Jag fick en fin liten röd plastfigur också... jättefin! Godnatt.

Nej juste! Rekommenderar att följa Millennium-serien som går på TV nu. Den första filmen är så sjukt bra. Älskar Lisbet Salander.


Tjockis :D
(ser ni vem som är jag := <-- söt tandgubbe)

Kommentarer
Postat av: Björkman

Du till höger ;) Och Millennium blev grymt mycket bättre nu när det är förlängt i TV-versionen. Tyckte att speciellt första filmen var så hastigt sammansatt i filmversion och att det kändes stressat, men nu var det prima!

2010-03-28 @ 01:05:39
URL: http://borgar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0