Sofia är våg?

Jag läste det här om Vågen (mitt stjärntecken) och jag hittar i princip ingenting som jag tycker stämmer in på mig. Jag är obeslutsam, lite lat, ibland rättvis och så kanske jag eftersträvar lite harmoni... men det var typ allt. Resten är åt helskötta. Vilket dåligt horoskop. (eller är jag sådär?)


Vågen 23 september - 22 oktober

Styrkor: Sällskaplig, social, har en stark gemenskapskänsla, eftersträvar harmoni, anpassningsförmåga, konstnärlig, elegant och rättvis.
Brister: Fåfäng, lat, slö, inställsam och obeslutsam.
Vågen har ett stort behov att ständigt ha någon att umgås och stödja sig på. Du tycker inte om att känna dig ensam och har i relationer lätt att söka dig till någon annan om din partner inte har tillräckligt med tid för dig. I vågens förhållande ska det vara lugnt och bekvämlit, harmonin måste finnas i luften. Problem och besvärligheter är något som du försöker undvika till varje pris. Vänskap och gemenskap är mycket viktigt för dig, inte minst i dina förhållande. Allt som är vacker och skönt fångar sin uppmärksamhet och du avskyr fula och vulgära ting. Du är charmig och har lätt för att attrahera andra, men också obeslutsam och följer för ofta vad andra tycker.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0