SVAR PÅ FRÅGOR!

Vad ÄR det gröna i den där bilden? ()
Det är ju ett päron! Dumma fisk som tror att det är en bomb.. :(

Varför blir du så imponerad av att ni köpt ett nytt kylskåp?
Öhm, jo, alltså.. jag vet egentligen inte svaret på den frågan själv. Jag tycker om när det är nytt och fint, plus att den har isgrej och sprutgrej (ingen kan säga emot att det är COOLT).

Vad tycker du om Göteborg rent allmänt?
Jadu. Jag har bara varit i Göteborg en gång i hela mitt liv, tråkigt nog. Jag gick på Liseberg för lääängesen (innan de hade Balder, och när hang-over var ny... eller vad den heter), så jag vet väl kanske inte så mycket. MEN, jag tycker att det verkar vara en mycket trevlig och fin stad, jag har hört att göteborgare är snälla, de har gullig dialekt och så Liseberg förstås. Mycket bra (Y)

Om du kunde vara osynlig för en dag, vad skulle du hitta på?
Hmm.. jag skulle nog gå till skolmatsalen och kasta mat på folk! Ingen skulle vem det var som kasta (VEM VARE SOM KASTA!??!?!), så då blir alla sura på alla och så har jag startat det största matkrigen i skolhistorien!

Har du lätt för att bli berörd och gråta?
När jag gick i typ.. högstadiet, hade jag inte det. Om man tänker på filmer och sånt där. Men sen hände det a lot of stuffelistuff och jag blev förändrad (ungefär som när man gick in i röken i småstjärnorna och kom ut som värsta superstjärnan!), så nu kan jag få lite tårar i ögonen bara när jag ser någon annan bli sjukt jäkla skitglad. Fast jag vet inte om jag snyftar för en sorglig film... hmm..

Hemmafest eller krogen?
Jag kan väl inte besvara den frågan, med tanke på att jag inte har åldern inne för att snurra runt på krogen än. Tjohej!

Vad föreställer den där bilden i din tävling? Ha, ha... du MÅSTE svara nu... för det är FRÅGESTUND!!!
Haha, mutti då. Du svarade rätt! Det är INSIDAN AV EN CHIPSPÅSE.

Något du ångrar i ditt liv?
Det hade nog varit roligt om jag fortsatt med gymnastiken. Fast iofs så var jag alltid för feg för att göra de där coola sakerna... men ändå. Jag säger: mitt gymnastikslutande.

Är du lika taggad som jag för das prov på onsdag? :D
Jag är ALDRIG taggad på prov. Möjligtvis förberedd. Men det var jag tydligen inte, för provet gick inge bra. Hejdå till MVG på det. Hoppas biokemi går bättre (ha ha ha.. sure bacon. har hört mycket ont om den delen av kursen...)

Kommentarer
Postat av: Björkman

Haha, just fan.. Ibland gör min förvirrade hjärna inte många knop.. liten detalj bara det där om åldern, sorry :P Fast å andra sidan: det finns 14-åriga tjejer som kommer in på uteställen bara de just då flörtar bra med vakten och ser lagom sminkade och vuxna ut så man vet ju aldrig ;P

2010-03-24 @ 17:53:56
URL: http://borgar.blogg.se/
Postat av: fisk

om den där bilden, bra att man fick svar! förklara vad ledtrådarna föreställer för dom fattar jag fan fortfarande inte

2010-03-24 @ 22:02:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0