Le rum de la Sofia

Det sägs att ens rum och ägodelar säger mycket om hur man är som person. Vad säger det här om mig?


Nattduksbord... Jag har synfel, älskar mina småhemliga anteckningsböcker, tycker inte om torra händer, diggar att titta TV (Y)


Hylla... Jag luktar DKNYs Fresh Blossom, använder linser och öhm.. plattar och borstar håret ibland.


Fåtölj... Jag suger på att hålla ordning bland kläderna.


Anslagstavla... Diggar Svampbob, är lite ordningssam.


Vägg... Diggar Johnny Depp, och stora pappret är en instruktion på hur man skriver en labbrapport - Jag är naturare.


På hyllan... Min älskade minnesburk.


I fönstret... Kaktus - Jag suger på att vattna blommor


På trälåda... Me like les nagellack


Bokhyllan... Min boksmak, som man säger.


Bokhyllan... samma här.


Bokhyllan... Filmsmak, halvt.


I väskan... Miniräknare, linjaler tyder på naturare. Pennskrin, kalender tyder på ordningssamhet, typ. iPod - MUSIK ÄR BRA. Handkräm återkommer... med lypsyl denna gång (Y)


I plånboken... Jag tycker om Taco Bar, bio och shopping, jag är fattig och... går till tandläkarn?



Där har ni i princip allt i mitt rum. Har ni lärt er nåt nytt om mig?

Kommentarer
Postat av: Doris

jag har lärt mig att du inte viker dina tjugolappar som jag trodde du gjorde :)

2010-03-11 @ 17:48:45
Postat av: Sofia

Hehe, jag misstänker att kassamänniskor blir irriterade om man ger dom en skjorta... så jag låter bli :D

2010-03-11 @ 18:43:19
URL: http://sofiaelviranyberg.blogg.se/
Postat av: fisk

bara så du vet så kommer du typ inte behöva ha dagens bloggbild på nästan två veckor eftersom du bara i det här inlägget har klämt in tretton stycken ;)

2010-03-11 @ 18:56:37
Postat av: Sofia

Höhö, smart :D(Y)

2010-03-11 @ 21:28:17
URL: http://sofiaelviranyberg.blogg.se/
Postat av: Rebecca Utan Räkor

Den där miniräknaren alltså.

Skulle dö utan den.



Svar: I matte c. Smart av mig att skriva det. haha.

2010-03-13 @ 14:10:38
URL: http://alltutom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0