Å häääär kommer svaren!

Det tog en liten stund, men till slut kom det lite frågor :D


Lös ut z: cos(z) = 2
Men Leo, vem som helst vet ju att det inte GÅR att lösa ut z ur det där, för man kan inte ta cos^-1 av 2 :D

Hur skulle din framtid se ut om du fick drömma och bestämma precis?
Öhm.. jadu. Jag ska ha pluggat klart och vara en färdig, fin forensiker med ett überkul jobb (tänk typ.. Dexter/Bones/något annat). Jag ska ha många fina vänner (men jag ska INTE äta dem, då dör dem). Jag vill bo i en egen, fräsig lägenhet fast inte mitt i stan.. kan bli jobbigt. Någonstans där det är fint.. bara. Och nära till tuben... och rätt nära till stan. Jag vill ha en katt! :D Jag vill ha en ballongvisp (som fungerar BRA), fina kastruller, sjukt fina tallrikar, en hel bokhylla full med böcker (jag tycker mycket om att läsa), en hel hylla full med filmer. Jag ska äta ravioli och fiskgratäng till middag och pannkakor till frukost. Jag ska ha sett minst hälften av filmerna på min filmlista, läst s.267 i Bibeln. Och juste, jag ska ha en bokad resa till Nya Zeeland. Det var nog allt.

Hur mycket ved kan en vedkap kapa om en vedkap kan kapa ved? (Svara på den du, och svara också på vilken tecknad serie citatet kommer ifrån och vilken karaktär som säger det)
A woodchuck would chuck as much wood as a woodchuck could if a woodchuck could chuck wood. But a woodchuck can't chuck wood so it's no big deal :D Hmm.. kan det möjligtvis vara en snubbe I Monkey Island 2 som heter Guybrush Threepwood som säger det?

Välj det hemskaste plagget för en kille respektive tjej.
Tjej: Haremsbyxor
Kille: Kilt

Vilken av huvudkaraktärerna i Simpsons stör du dig mest på?
Hehe, jag tittar faktiskt inte på Simpsons :p Men om jag ska välja sååå.. Han den där i baren... Moe. Han verkar dum, feg och så ser han lustig ut.

Kalle Ankas Jul eller Karl-Bertil Jonssons?
KALLE ANKA!!!

Du ska bjuda hem någon du beundrar på middag - vad lagar du?
Eftersom jag inte är någon höjdare på att laga mat och inte heller intresserad av matlagning så skulle jag gå på McDonalds. Eller ravioli. Kladdkaka! Den som lever med mig i framtiden har alltså inget speciellt att vänta sig.

Hur många frågor vill du ha på ett ungefär i en sådan här frågestund?
Jag vill ha så många som möjligt :D Nejmen... 20 kanske?

Endast två fattiga frågor från två okända läsare eller en drös frågor från mig?
Isåfall en drös från dig :D Många frågor är roligast.

Vilken primitiv funktion har ln(x)?
x(lnx - 1)... det har jag minsann lärt mig nu.

Hur många tennisbollar får det plats på en tennisplan?
En tennisplan är 10,97m bred och 23,77m lång (enligt tennisbanor.nu), vilket ger en area på 260,7569 kvadratmeter. Min tennisboll som jag har hemma är 6cm i diameter, alltså 0,06m. Om bollen ligger på planen tar den upp en yta på pi*radie^2 = 3,1415...*0,03^2 = 0,0028... kvadratmeter. Det får totalt plats 260,7569/0,0028... = 92223,89 = 92 223 hela tennisbollar. Fast det är förstås bara om det är ett lager... wiii :D
(hahaha, sämst som jag är är det här svaret fel.. jag skrev ett annat inlägg med rätt :D)

Hur gammal är du?
17, fyller 18 om 162 dagar :D

Vad vill du göra om fem år?
Hmm.. Jag vill baka kladdkaka!

Vems är den jävla zebran?
Haha, ja det kanske är dags att ge svaret nu... det är japanen som äger zebran ;D

Hur ball är jag?
Du är asball, ofc (Y)

Hur ball är du?
Jag är också lite småball, tror jag nog. Det finns inte många som kan äta lika mycket ravioli som jag.


(jag har sagt "ravioli" tre gånger i det här inlägget, haha.. fast nu blev det förstås fyra)


Tack för frågorna och välkomna åter

Kommentarer
Postat av: anonym (för att det är pinsamt att kommentera detta, men du vet vem jag är)

med tennisbollarna blev det fel! för tennisbollarna kan inte ligga så tätt!!! det blir mellanrum emellan!!!! FEEEEL!!!

2010-05-20 @ 16:10:44
Postat av: Linus

Det är inte jag för alla som misstänker det, jag våldtar ju inte det svenska språket.



...;)

2010-05-20 @ 18:53:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0