Tjenakväll

När jag gick upp imorse och skulle sätta i mina linser, märkte jag att en av dem var sönder. Shit pomfritt. Det var mitt sista par. Jag försökte krångla in den ändå, men det skavde och hade sig..

Så jag gick helt enkelt till skolan med bara en lins. Det var ett litet äventyr. Jag hade inget djupseende över huvud taget. Det tillsammans med kemi labb är inte världens bästa kombination. Allt utan djupseende fungerar dåligt. Det märkte jag. Verkligen.

Och så var det väldans svårt att läsa också.. man ser ju bara ur vissa vinklar, typ. Skitkonstigt. Mycket skumt. Jag fick helt enkelt ta och pallra mig till synsam och be snällt om att få köpa en endagslins till nationella provet imorn. Annars hade det inte gått bra.


Nu: Matteripluggeri för fulla muggar.

Kommentarer
Postat av: doris

glasögon!!! ?

2010-05-19 @ 22:20:51
Postat av: Sofia

JAG VILL INTE HA MINA GLASÖGON! punkt slut.

2010-05-19 @ 23:05:50
URL: http://sofiaelviranyberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0