SVAR PÅ FRÅGOR

Jag vet att de kommer väldigt sent, men jag har hela tiden suttit och hoppats på fler frågor...

Hur lång tid dröjer tills du svarar på denna fråga?
Du postade kommentaren den 16 september kl. 23:34:43. Just nu är det den 27 september kl. 23:24:13. Det blir väl 10 dygn, 23 h, 49 min, 30 s... om jag räknar rätt.

Bor ugglorna i mossen?
Nej faktiskt inte. Det är egentligen ulvarna som bor i mossen. Allt är en missuppfattning.

Tänker du komma till Johnossi den 8:e november? (JAAA)
Haha, jadu. Jag har då fortfarande inte bestämt mig. Finns det ens biljetter kvar? Och hur mycket kostade de nu igen?

När du gått upp ur sängen, vad är ditt mål med dagen? Liksom, vad är en lyckad dag?
När jag lyckats vara glad hela dagen. Tror jag. För när man är glad fungerar allting så mycket bättre och inget känns speciellt jobbigt.

Om du fick välja vem som helst i hela världen som skulle bli Sveriges statsminister, vem skulle du då välja och varför?
Oh shit.. politik. (Y). Ehm... jag skulle välja Astrid Lindgren. Kanske. Hon verkar så gullig och snäll så hon skulle vilja alla väl.

Berätta om din första kyss.
Jahaja. Det var väl i åttan eller så, med min dåvarande s.k. "pojkvän". Det var inget speciellt. Grejen är den att jag egentligen inte är så förtjust i kyssar.

Vilka är dina favoritböcker - topp 5-lista.
Ojojoj, sånt här är svårt. Jag får skriva utan inbördes ordning, tror jag nog.
- Låt den rätte komma in
- Någon bok som TV-serien "Mord i sinnet" baseras på, t.ex. "Sjöjungfrun sjöng sin sång"
- En komikers uppväxt
- Twilight
- Da Vinci Koden

Varför tycker du så mycket om film?
Det får bli ett eget inlägg.

Vad är det pinsammaste du gjort i hela ditt liv?
Det där är också en svår fråga... Jag får be att återkomma när jag kommer på något. Isåfall blir det ett helt eget inlägg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0