The most epic moment of my life

Jag och mina fina grupp Sildenafil sitter och har mysmiddag med faddrarna i Ekonomikumparken. På marken finns det en jäklans massa klöver och jag börjar då prata om att min syster, hon har minsann hittat minst tre fyrklöver, men inte tusan har jag någonsin hittat en enda. Jag sitter och pillar lite i gräset, tar upp en klöver. Tre blad.

Pillar lite till, tar upp en andra klöver.

Kan ni gissa hur många blad? Kan ni det eller?

FYRAAAAAA.

Det var seriöst helt galet coolt. Jag menar, hur ofta pratar man om hur man aldrig hittar fyrklöver? Typ aldrig. Och så ba... KACHING! Men, ja. Den där fyrklövern gjorde typ mitt år. Episkt.

Kommentarer
Postat av: fisk

Spar den, pressa och torka den, och rama in den!!



Och häng den på väggen såklart! :D

2011-08-31 @ 09:55:45
Postat av: Sofia

haha, jaaa det ska jag fan göra! var i rummet tror du den passar bäst? :D

2011-08-31 @ 21:51:17
URL: http://sofiaelviranyberg.blogg.se/
Postat av: fisk

på en smal vägg! eller typ... hallen! HALLEN!!! :D:D:D

2011-09-02 @ 09:20:46
Postat av: Sofia

jaaaa :D där behövs det faktiskt något!

2011-09-02 @ 14:33:52
URL: http://sofiaelviranyberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0