2010

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Gått på kryckor, druckit mig full och tittat på månen i teleskop

2. Höll du några av dina nyårslöften?
Jag har aldrig nyårslöften. 

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Näpp, inte i år heller 

4. Dog någon som stod dig riktigt nära?
Nej

5. Vilka länder besökte du?
Gran Canaria, så Spanien alltså

6. Är det något du saknat år 2010 som du vill ha år 2011?
Fullkomlig lycka, som alltid

7. Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas?
Vem minns datum bara sådär? 

8. Vad var din största framgång 2010? ÖG på sista frågan på läxförhöret i samhällskunskap, hahaha

9. Största misstaget?
Att läsa engelska c 

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Stukat foten… och så var jag borta från skolan en dag i våras

11. Bästa köpet?
Mina glasögon

12. Vad spenderade du mest pengar på?
Kläder antar jag 

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
Jadå 

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010?
Dansmusik – Den svenska björnstammen
Det snurrar i min skalle - Familjen
Waka waka - Shakira

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?

Gladare 

16. Vad önskar du att du gjort mer?

Tränat, haha, pinsamt… 

17. Vad önskar du att du gjort mindre?

Ätit chips och godis och kakor och o.s.v. 

18. Hur ska du tillbringa julen?

Redan tillbringad med familjen och lite släkt på juldagen och annandagen 

19. Blev du kär under 2010?

Haha, nej. 

20. Favorittidning?

Monkis nya tidning. Den är så jäkla cool. 

21. Favoritprogram på TV?

Big Bang Theory, Parlamentet 

22. Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året?

Nej. Det är väl bra? 

23. Bästa boken du läste i år?

Jag har varit jättedålig på att läsa böcker i år. ’Så går en dag ifrån vårt liv och kommer aldrig åter’ av Jonas Gardell var bra, har jag för mig. Vampire Diaries också.  

24. Största musikaliska upptäckten?

Familjen, Den svenska björnstammen, Hoffmaestro och Håkan Hellström (...)

25. Något du önskade dig och fick?

TV-serie-boxar, filmer, converse, klocka 

26. Något du önskade dig men inte fick?

Njaa… fick i princip allt

27. Årets bästa film?

Inception, I rymden finns inga känslor, Shutter Island

28. Vad gjorde du på din födelsedag 2010?

Gick och la mig tidigt för högskoleprovets skull 

29. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Lycka, som alltid 

30. Vad fick dig att må bra?

Musik, människor och film


Kommentarer
Postat av: Björkman

Håkan Hellström :D Good for you!

2011-01-03 @ 15:37:34
URL: http://borgar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0