ÅÅÅH JÄVLA TOMTAR!

Gaahhhh. Nu är jag arg.

Jag skulle registrera mig på lovefilm.se för att använda mig av mitt fina lilla presentkort som jag fick förut. OCH DET FUNKAR JU FÖR I HELVETE INTE. Jag råkade gå vidare i registreringen utan att skriva in presentkoden och då MÅSTE jag istället välja något himla filmpaket som kostar en massa pengar, vilket jag inte har lust med. När jag då ska avbryta registreringen för att börja om, så hävdar de där snubbarna på lovefilm att min mailadress och mitt personnummer redan är registrerade. Well, fuck you. Jag avbröt ju för tusan hakar?

Så nu måste jag antingen byta personnummer (typ omöjligt) eller betala får nåt jädra filmpaket.

FUCK. You.

Kommentarer
Postat av: doris

eller så har du två snälla föräldrar, alternativt tre snälla systrar som backup?

2011-01-12 @ 21:09:54
Postat av: Sofia

jomen då blir allt registrerat på dem.. inte lika bra och inte lika roligt... :(

2011-01-12 @ 21:15:47
URL: http://sofiaelviranyberg.blogg.se/
Postat av: johan

men då kan du "råka" glöma bort att avregistrera och så fortsätter ni ha lovefilm

(säg inte att det va min idé)

2011-01-12 @ 21:51:49
Postat av: Vanilla

Eller så skickar man ett mail till nämnda företag för att informera dem om att de har ett epic fail-registreringssystem och att du gärna vill ha ditt konto fixat? :)

2011-01-13 @ 01:18:34
URL: http://absolutvanilla.blogg.se/
Postat av: Björkman

Mhm. Man får nästan börja sålla i vad man skriver.. eller åtminstone komma ihåg vilka som följer ens blogg så att man kan undvika de roliga sakerna man vill berätta som de redan vet och berätta något tråkigare..



Det var knäppt. Och tråkigt framför allt.

Aha, vilka favoriter?



Haha, sedär. Korta dagar där man börjar sent och slutar tidigt? På högskolan får man typ schemat för en delkurs (någon månad ca) i taget så man har aldrig jättestabil koll på framtiden. Svårt att boka in saker utan risk att det krockar med typ obligatoriska seminarier :S

2011-01-13 @ 18:09:16
URL: http://borgar.blogg.se/
Postat av: Lisa

HAHAHAHA förlåt men hahah fail



hörrö nu är det bara en vecka kvar till jake :)

2011-01-14 @ 13:36:39
Postat av: fisk

åh lisa borde ha väntat 21 ynka sekundrar innan hon skickade det där för då hade hon skickat precis på sekunden klockan 13.37 och hur stenk00lt hade inte det varit?! :O

2011-01-15 @ 19:05:56
Postat av: Sofia

Lisafisa: fem dagaaar :D:D



Fisk: Jo, det hade varit typ apkoolt!

2011-01-16 @ 03:56:41
URL: http://sofiaelviranyberg.blogg.se/
Postat av: Lisa

hahahah såg först inte att man kunde se exakt vilken sekund kommentarerna skickats på. så jag antog att emma har som vana att hänga inne på sofias blogg hela dagarna och typ vänta på att folk ska kommentera inlägg xD



hihihi, det hade varit mkt roligare om det varit så!

2011-01-16 @ 19:45:06
Postat av: Sofia

hahaha, japp, hela hennes liv kretsar kring min blogg. Totally true yeeeh :D

2011-01-16 @ 21:13:19
URL: http://sofiaelviranyberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0