Fy stashbox, fy!

Nu är jag lite småsur. Jag har fixat med filmlistan för att göra en version 2.0. Blev klar för inte så längesen och tänkte därför ladda upp filen på Internet så att ni kan ladda ner den. Trycker in mig på sidan jag använde senast, stashbox, men så funkar det inte. Bajs. Skithög. Skiiiit. Något om att användare bara kan ladda upp bilder. Vad? Jag har ju laddat upp dokument föruuuuut.

:(

Det lär ta ett tag innan jag hittar någon annan sida som var lika superbra... om inte någon har ett förslag? Inte scribd... den sidan suger. Tack på förhand :D!


Min vän Ålen är i alla fall glad


ps. JAG har tagit bilden så därför får den inte kopieras. Bara om ni frågar snällt. Tihi. Puss era små sötkorvar!

Kommentarer
Postat av: Lisa

Hur gammal är du sexy? :D

2011-01-09 @ 09:59:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0