Gästinlägg

Hejhej nu äre sofias kompis Emma (hon som kallas fisk) som skriver här en sväng, på modernt språk kallas det gästinlägg, tror jag, är inte så insatt.

Sofia har inte loggat ut från sin facebook (hihihiii) och därför tjuvkikade jag liite. Det sägs ju att reklamen på facebook är anpassad efter användaren. På Sofias facebook kommer då den här reklamen upp
och den där dragkedjan dras lite upp och ner.. Om nu reklam är personanpassad
VAD BETYDER DET HÄR DÅ SOFIA? vem är hon och vad har vi missat?
Det var allt från mig, ni kanske (om sofia nu tillåter mig att gästblogga igen) hör av mig andra gånger!
TJAO! 



Kommentarer
Postat av: Sofia

du är knäpp du fisk!

2011-01-09 @ 22:59:39
URL: http://sofiaelviranyberg.blogg.se/
Postat av: fisk

M-M :) skitnöjd

Men jag undrar helt seriöst vad du har haft för dig?

2011-01-10 @ 20:23:51
Postat av: Sofia

hehehehehe

2011-01-11 @ 16:36:43
URL: http://sofiaelviranyberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0