och där sprack det... precis som för firrarna

Jahaja, nu sitter jag är igen. En rapport om läkemedels påverkan på miljön ska in inatt 23:59... och jag har skrivit typ två meningar. Fan alltså... det där "göra-saker-i-tid" höll inte så länge. Fast vad ska man vänta sig av mig liksom? Töhh.

Jag har i alla fall valt ämne, det är ett plus (Y). P--piller med sina syntetiska hormoner och grejer... skräpar ner naturen vettni, ger fiskpojkarna tjejdelar. Fiskhermafroditer. Visserligen bra med lite variation, men i det här fallet vet jag inte riktigt.

Hur som helst. Vad sägs om den nya headern?

Kommentarer
Postat av: Mutti

Gillar!

2011-01-14 @ 18:22:58
URL: http://muttinyberg.blogg.se/
Postat av: Tomas

Det finns ingen header, eller bakgrundsbild...

"It has been removed".



Sorry.

2011-02-04 @ 13:43:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0