rock it


Kommentarer
Postat av: Björkman

Du har säkert sett klippet från BD:s sista konsert där Henrik Berggren sjunger den som sista låt. Eller, jag vet att du noterat att klippet finns iaf, eftersom du den gången jag hade med det i ett inlägg kommenterade 6 (!) gånger. Förvisso av misstag då bloggen buggade sig, men ändå ^^



Jaså :/ Har man ingen garanti på studentbostäder då? Eller det kanske var så att du helst ville ha en helst egen som inte var studentbostad..?



Ja, vafan, brukar alltid se dig antingen glad eller med en rolig min på bilderna du postar, men där.. den kändes mer seriös på något sätt om du förstår hur jag menar. Visst, det kanske är en min du gör, men ändå.

2011-01-24 @ 00:36:59
URL: http://borgar.blogg.se/
Postat av: fisk

DET DÄR ÄR MIN KOMPIS!!! :D

2011-01-26 @ 12:43:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0