och sofia har gjort det

Perkele och gud.

Jag är klar med ett arbete flera timmar innan deadline. Det har typ inte hänt på... lång tid. Det är minst sagt ovanligt i Sofias värld. En inledning till ett arbete om grätzelsolceller skulle in idag. Och jag är klar. Otroligt stolt över mig själv, faktiskt. Amazing. Visserligen satt jag kvar i skolan till fem, men det är en annan sak. Inget emot hur länge jag suttit förut. Någon som minns klockan-åtta-på-kvällen-skolplugg-inlägget? Så gör en äkta naturare.

Jag förstår inte hur jag kan lyckas med sånt. Jag har verkligen noll självdisciplin. Klarar inte av att sätta mig i några dagar innan för att skriva, utan jag absolut måste vänta till sista dagen. Varför? Vette fan. Jag har i alla fall hållit på så typ.. hela gymnasiet. Helt jättehopplöst. Jag stressar ihjäl mig sista dagen istället för att sätta mig en vecka innan, helt lugnt och stilla som en bhaktiyoga-utövandes jädra filbunke.

Ibland blir jag arg på mig själv.


Fast nu är jag ju glad, förstås.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0