Ett plus i taket: Eric Saade vann

Allt snurrar? Bra.

Grymt mycket stress i plugget nu. Engelskaprov imorn, matte fucking E-prov på tisdag, inledningen på forskningsrapporten (på engelska) in på fredag, 90 %-inlämning på projektarbetet in på onsdag nästa vecka. Jag har inte gjort nåt av det. Alls. Liksom, vad tänker jag med?

Jag använder bara: HJÄRNAN!

NOOOOOOOOT

Fuck me. Lalallalala. Okej, nu lyssnar jag på musik i alla fall. Det är coolish. Annars då? Nja, Lisafisa gick nyss hem. Vad har vi gjort? Typ.. tittat på Bert. Fyfasen vilken flummig serie det var, hahaha. Anders Jacobsson och Sören Olsson är så bäst, de gjorde min barndom lite halvt.

Jag måste by the way städa mitt rum. Ett tre kilometer tjockt lager damm var det här. Stjärt!


Sofia tuggar på en gul tuttifrutti-godis när hon var på Rigoletto med Harry i somras

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0