Nejmen? Sofia på dejt?

Jag ska på dejt på onsdag. Det var då väldans länge sedan man var på dejt. Förra året kanske? Typ. Jag är inte den dejtiga typen direkt. Jag håller mig för mig själv, drar och fikar med någon ibland, men dejt kan det inte kallas då kanske. Men nu, nu jäklar. Nu är det DEJT!

Jag och Emma ska träffas på Café sirap kl 09:00 på onsdag! Hur najs? Apnajs! Amerikanska blåbärspannkakor med sirap. Hur gott? APGOTT! Sitter här och får lite orgasm i förskott. Vad som oroar mig är att jag går upp jätteskittidigt, trots att det inte är nödvändigt, för att äta frukost. FRUKOST av alla måltider. Det är så inte likt mig. Jag är den som lägger max 5 min på frukost på morgonen. Knäppt.


Vi blev dock lite osäkra på om de verkligen serverade pannkakor även så tidigt på morgonen när vi läste deras meny, så det blev till att maila:


Hej!

Vi är två tjejer som är STÖRT sugna på blåbärspannkakan. Råkar det vara så att den går att få serverad till frukost även om den inte finns med på menyn för frukost? :D

Tack för svar!

Med vänlig hälsning
Sofia


Nu är det bara att vänta... mums.

Kommentarer
Postat av: Linus

Älskar att du börjat blogga igen.



Linus

2011-03-14 @ 22:29:03
Postat av: Sofia

Tack linus :) Det är såna kommentarer som får mig att fortsätta ;D

2011-03-14 @ 22:30:38
URL: http://sofiaelviranyberg.blogg.se/
Postat av: Vanilla

Hej Sofia!

Vi tänkte först inte svara, pga att det är en så pass dålig fråga, men min chef beordrade mig till slut att skriva ett svar av "kundserviceskäl".



Skulle jag kunna få ställa en motfråga? Vilket mentalt handikapp lider du av? För om man inte fattar att vår meny är vår meny så står någonting inte riktigt rätt till. Har du försökt beställa ärtsoppa på McDonalds någon gång? Hur gick det? Just det.



MVH Café Siraps personal



PS jag fes lite precis

2011-03-15 @ 17:28:37
URL: http://absolutvanilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0