ett lite extra tjejigt inlägg

Jag kom precis hem från Spegeln, en av Uppsalas otroligt många biografer (tre). Jag och ett gäng bruttor såg Breaking Dawn och fy hesike så bra. den. var. De hade slängt ni ytterligare lite mer humor och det höjer hela filmen. Fett fab. Fast tyvärr har Carlisle och Jasper förfulats en smula, Edward har lite fulare frisyr men han var en gnutta snyggare i övrigt och Esme hade ett ovanligt högt huvud. Däremot så hade Emmett fått lite hår så han var rätt söt... och Jacob kan få lite cred för att han såg rätt bra ut under bröllopsscenen och när han satt och grät utanför huset.

Men ja, det var min favorit hittills. Älskar sista boken så det är väl inte så konstigt. Och så antar jag att nästa film kommer att vara ännu bättre. Har varit så hittills i alla fall. Lövlövlöööööv.

Tycker dock att scenen när vargarna har möte var sjuktsjuktsjukt löjlig. Alltså verkligen sjukt löjlig. Jag skrattade.


Någon hade lämnat en skål med dipp efter sig. Det var roligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0