fina presenter var det ja

Jag sa ju faktiskt att jag skulle återkomma med vad jag fick i present på mina lilla nittonårsdag. Har jag gjort det eller? Typ inte. Så här kommer det :D Lägger dock inte upp bild på allt, men utöver det här så fick jag ett stort blockljus som var gammelfarmors av mormor & morfar, en såndär dvd med hårddisk så man kan pausa och spela in program PLUS att man kan stoppa in ett litet usb vilket är über om man laddar ner (vilket jag inte gör), ett mycket fint pringles-rör som farmor gjort om till ett fint spaghetti-rör och filmen Killers med Ashton Kutcher (trevligt) och Katherine Heigl (roligt). Tror inte att jag missat något nu... om jag har gjort det så ska ni (m&p) veta att jag uppskattade den glömda presenten jättemycket!


Det var så sjukt fint inslagna. Jag blev glad bara av titta på dem :D


En liten söt apa som blåser nagellacket torrt! Kommer ihåg när jag såg den på någon reklam på facebook för längesen och tänkte att "Någon gång ska jag allt skaffa mig en såndär! Den är så sööööt. Hoho." Och så var det Vänner-boxen (Som jag har tittat klart på nu. Det tog mig ungefär 3½ vecka att se nio säsonger. Och då fick jag den innan jag hade skrivit första tentan, vilket kan vara anledningen till att jag kaaanske måste göra omtenta.)


Mörkröda converse. I ett par år nu har jag önskat mig låga mörkröda converse. Mamma har letat och letat men aldrig lyckats finna några och inför den här födelsedagen fick hon reda på att de inte säljs längre. Det fick därför bli ett par höga istället. Älskar färgen, hösthösthöst.


4800 kronor, varav 500 är från mormor & morfar, 500 från farmor & farfar och resten från m&p. Sparar till en dator, vettni!


Den som kan lista ut vad det här är får ett inlägg av mig!


Tack så mycket! :D

Kommentarer
Postat av: Björkman

Ptja... sadelvärmare kanske?

2011-11-17 @ 16:51:47
URL: http://borgar.blogg.se/
Postat av: fisk

inte är det en badmössa iaf..

2011-11-19 @ 22:01:54
Postat av: fisk

nu vet jag! en del av tele2-frank!

2011-11-19 @ 22:02:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0