män i alltför kvinnliga shorts

Jag var och tittade på nord-EM i gymnastik i söndags. Det var så väääldigt längesedan som jag tittade på en tävling i artistisk gymnastik. Senast jag såg nåt så var det truppgymnastik... AG har det inte varit på många många år. Sjukt roligt! Det var både kvinnliga och manliga (d.v.s. snygga muskulösa män i trikåer) (fast på vissa av grenarna var de dock tvungna att ha überkorta shorts. Såg ganska omanligt ut. Speciellt när de gjorde brytningar i friståendet... med rumpan mot publiken... på tok för korta shorts...) från tio olika länder. Det fanns en ascool snubbe från Wales som påminde lite om Hodgins i Bones, om någon sett det. Tuff. Och så var det en jäklans massa irländare där som hejade på som tusan. Älskar deras dialekt, haha.

Men ja, jag tänkte att jag ju såklart skulle bli tvungen att blogga om det här, så jag passade på att filma några barrserier. Jag slänger in den bästa, och du kan vara stolt Leo... han är finländare ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0