cykla mera

Ska precis cykla iväg till Gränby för att hämta ut ett paket på posten. HATAR sms:en "Brevet från nelly.com kunde inte delas ut. Hämta det på lalallala". Det är så himla bekvämt när det bara dimper ner i brevlådan lite sådär fint. Men aja. Motion är väl bra, I guess. Mitt busskort går ju ut snart också, så det är väl dags att jag börjar vänja mig vid cyklandet. Fast jag fick faktiskt hem ett gratis 15-dagars busskort från UL. Jag får åka hur mycket jag vill i 15 dagar, gäller även på upptåget! Faaaantastiskt.

Efter det måste jag sätta mig och fixa ett par glasögon till gamling-kvällen. Svarta, tjocka bågar ska det bli. Kommer bli awesoome! (sagt i falsett).

slänger in en bild på mig och fina fisken:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0