Sant blod

Nej vet ni vad. Jag tittade inte alls på Greven av Monte Cristo igår. Jag insåg att klockan var ganska mycket och den filmen är 2 timmar och typ 8 minuter lång, vilket var liiite för långt. Så vet ni vad jag gjorde istället?

TITTADE PÅ TRUE BLOOD!

Äntligen. Jag har haft säsong 1 hemma ganska länge nu men har aldrig riktigt tagit mig tiden att titta på den. Men så gjorde jag det igår och... det var bra. Jag tycker dock inte om Anna Paquin som spelar huvudrollen, vilket är lite synd... men jag tror att jag kommer konvertera inom kort. Fast något som är grymt irriterande är att hon fejkar sin dialekt så hårt. Och inte så bra heller, för den delen. Sen har jag även lite problem med Rutina Wesley (tjejen som spelar Tara). Gillar inte hennes karaktär. MEN, Bill är snygg. Väldigt. Han är så mystisk... älskar det.


Kommentarer
Postat av: doris

bra skit ju

2011-09-25 @ 22:03:44
Postat av: Sofia

Tara blir inte bättre, tyvärr. Har avskytt henne i fyra säsonger nu. Och om du tycker Bill är snygg så vänta ett avsnitt eller två så kommer det lite riktigt ögongodis ;)

2011-09-26 @ 01:15:28
URL: http://nightsgrow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0