liten tomte tittar ut

Nä nu har jag pluggat som en dansk idag. Seminarium 8-10, labbrapportskrivning 10:30-12, duggaplugg 14-20 (OMG!? Upptäckte nu att jag suttit i sex fakking timmar. Vad händer? I och för sig går tiden snabbt när plugget är på datorn... men ändå. SÅ inte okej).

Så nu ska jag ta det lugnt. Var tänkt att jag skulle gå iväg till Majs och fika med några stycken, men eftersom jag fortfarande inte har ätit middag så blir det dålig timing. Och jag dör lite för jag vill. verkligen. inte. HA mer wok. Jag har ätit den till lunch och middag i några dagar nu för att jag inte orkat laga annat... man tröttnar.

Tro mig.

Man tröttnar.

Får göra typ köttbullar. ÅH! Med stuvade makaroner. Guuuusågott. Blir bra det. Blir bra.


Längesen ni såg mig. Tittut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0