mina tankar under gårdagens mello

Young blood:
"Åh. Nej. Jag känner igen dem, har sett dem nånstans... Tror det var bingolotto." *börjar sjunga* ... faceplant. "De kan ju inte sjunga. Deras dans är kaos. Deras låt är Saades låt. Fast han med linnet har ganska fina armar."

Maria Benhajji:
"Men asså... va? Hur kunde HON bli framröstad av alla? Hon SUGER. Och varför har hon en miljon ljus på scenen? Och shit vilken stor mun. Tur att hon inte råkade svälja micken."

Mattias Andréasson:
"Men åh, han är väl rätt bra. Eller inte. What's up med att sjunga genom näsan? Fast ändå... är det bara jag som tycker att han är en av Sveriges snyggaste människor?"

Love Generation:
"Oj. OJ. VAD har de för kläder på sig? Sjukt osmickrande. Men okej. Ger er en chans." ... "Bäst hittills kanske" ... "Fast asså... nä."

Carolina Wallin Pérez:
Hm, jag har helt och hållet glömt vad jag tänkte här. Vem är hon? Vad var det för låt?

Andreas Johnson:
"Men blä. Varför envisas han med att alltid ha kostym? ... Han har haft samma frilla sen 90-talet. Åh, han ser så slemmig ut. Oh shit vad kort han var. Hm, låten. Har hört den förut?"

Molly Sandén:
"Inte illa Molly, inte illa. Fast det låter verkligen som att du sjunger "kvajing" och inte "crying"."

Björn Ranelid FEATURING (haha) Sara Li:
*värsta popmusiken sätts igång* "Eh, va? Ska Björn Ranelid köra party?" *börjar prata* "Hahahahhahhaha nej, okej." ... "Han gillar brun utan sol." ... "HERRRRRRREGUD VAD ROLIGT DET HÄR ÄR! HAHAHHAHAHAHAHAHAA." (jag är väl kanske den enda som inte är förvånad över att han gick vidare, men jag tänker att det är ju faktiskt ett underhållningsprogram)

Kommentarer
Postat av: Sofia

Men bajs-Mattias ska inte vara med i Melodifestivalen!! Det är liksom nog illa att han var med i EMD. Han är galet snygg.

2012-02-19 @ 19:49:54
URL: http://nightsgrow.blogg.se/
Postat av: Malin

Haha, så himla roligt at läsa dina tankar. Jag såg på melodifestivalen igår för en gång skull :P Men måste säga att jag blev besviken...inte mycket att komam med. Fast jag tycker att Molly sjöng bra och att Andreas Johnsson har en ganska bra schalgerlåt. Men Ranelid...finner inga ord...sådan flopp :P

2012-02-19 @ 22:46:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0