sitter och syr som en annan gumma

Ikväll blir FEEKAAAHHEHEHHE. En massa folk kommer hit och förar lite med mig NAAAT, vi drar till Cia istället. Och sedan drar vi vidare till 04-släpp på Norrlands. Jag köpte en klänning i veckan som jag tänkte trä på mig så vackert, men den sitter som en kvast. Axelbanden är som vanligt gigantiska så jag blev helt enkelt tvungen att sätta mig och sy. Det var ett tag sedan. Tur att man äger en symaskin ändå. Som jag önskade mig i present när jag var typ 12. Av någon anledning. Men smart var det i alla fall.

Nu har jag precis diskat berget i köket och nu måste jag plocka in kläder i garderoben. Jag fattar bara inte hur de hela tiden hamnar i min fåtölj. Mysterium. Lite bra städmusik: Ju mer dom spottar - Kapten Röd




Kommentarer
Postat av: Malin

Awesome! Den blir nog jättefin!! :D

2012-02-25 @ 17:50:45
Postat av: Sofia

hoho, hoppas det :DD

2012-02-25 @ 17:51:37
URL: http://sofiaelviranyberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0