you don't wanna get to know my drastiska åtgärder

Under hela förra terminen hade jag mitt skåp ALLRA längst bort i korridoren. Det var sjukt jobbigt. Var liksom tvungen att ta en tidigare buss för att hinna gå fram och tillbaka. Så, inför den här terminen bokade jag ett nytt skåp som ligger mitt i centrum och som har mycket trevligare inredning (hela TVÅ bänkar). Men så ser jag att någon jäkel har snott mitt skåp som jag bokat. Och eftersom jag alltid velat skriva en "Den som inte tar bort luddet ska dö"-lapp så tog jag tillfället i akt.



Jag fick tillbaka skåpet på eftermiddagen.

Fick ett svar tillbaka "Bla bla bla här har du ditt skåp grinolle (tjugofem utropstecken)" och en sur gubbe. Hen (HEN!) trodde nog att jag var arg på riktigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0