fabulous news

Mutti ringde mig härom dagen med en väldigt fin nyhet.

Vi ska till Cypern i två veckor.

Fetnajs.



Vi kör fyrstjärnigt Blue Village i Agia Napa.

Ännu mer fetnajs.

Mina föräldrar kunde inte komma på vad de skulle göra med sina sparade slantar när alla barn flyttat hemifrån sen så de bestämde sig för att bringa med oss alla på en semester redan nu (fast jag bidrar litegrann, faktiskt). De är så fina, mina päron. Åhå <3 tihi puws.

Vi drar i juni så det är ett tag kvar. Det kommer hjälpa mig att klara mig igenom cell-/vävnadsbiologin sen som är på 22,5 hp. En sån tjock kurs får en att liksom... vilja dränka sig själv i het olja. Den kanske är kul, men den är fet. Fett fet.

wooooppiiiiieeeee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0