en standard på stocken

Igår var fina folket på allas vår Stock. Det var trevligt. Senast vi var där hade de satt en stor klump på golvet som några stod och dansade på. Det var weird. Halva dansgolvet stod och glodde på dem och andra halvan dansade (sjukt oengagerat) på lite random ställen. Det var tråkigt. Men igår var klumpen borta och alla dansade som dansmöss på crack. Det var fint.

Lite dumt av mig var det dock. Vi hade seminarium idag och jag hade bara gjort ungefär hälften av frågorna, vilket innebar att jag blev tvungen att gå upp tidigare för att göra klart dem. Och vi satt på Palermo till ungefär två. Och när jag kom hem var jag som alltid tvungen att sätta på ett avsnitt House innan jag somnade. Jag var kort sagt ganska trött och okry när jag vaknade. Men semnariet gick bra. Fick den lättaste frågan. Men ja, ibland måste man ju få ha tur.


På Palermo igår natt. Ryssmössan på (a.k.a. mitt sadelskydd) och fetnöjd efter att ha ätit en nachotallrik som smakade köttfärssås blandat med blodpudding. Någon borde lära Palermo att laga mat.

Det ser btw ut som att den övre halvan av mitt hår kommer från ett får och den andra från typ.. nåt djur med långt rakt hår. Snacka om att ha no control.

Kommentarer
Postat av: Lisa

Det ser nästan ut som mitt hår därunder haha. Vafan hände dammvippan???

2012-03-10 @ 03:04:48
Postat av: Sofia

hahaha jag VET inte, det ser sjukt konstigt ut!

2012-03-10 @ 10:40:32
URL: http://sofiaelviranyberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0