pizzatajm

Jag och Måna har precis haft glutenfripizzakväll. Studentigt billigt och bra. Jag förväntade mig att glutenfri pizzadeg skulle vara äcklig, men den var supergod! Smakade precis likadant som typ... grandiosa som man köper färdig. Tror jag kommer köpa den när jag ska göra egen pizza istället för vanlig. Den vanliga är så äcklig. Och tjock. Uääh.

Kan lägga upp pizzabilder imorgon. De ser hur proffsiga ut som helst. Suppahhh. Den ena blev jättegod, den andra blev mindre god. Vi hade för mycket spenat. Blev för nyttigt.


Nu ska jag lyssna på musik ett tag, sen hoppar jag in i duschen för att sedan slänga mig i sängen och kolla klart på tredje säsongen av House. Kanske att man till och med rullar vidare på säsong 4 på en gång. Mehehe.

BTW! Någon som kommer ihåg dataspelet Mysteriet på Greveholm? När man var i köket och så ringde telefonen i hallen och man blev SKITstressad för att man skulle springa tillbaka och svara och så sa de bara "PIZZATAJM!"? Näst värsta delen av spelet. Den värsta var när skelettet kom upp ur källaren. Så jäkla läskigt. Vågade aldrig titta.


Och här får ni en bild på frost. Fin va?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0