en fin liten helg i stockholm

Jag var hemma i Stockholm i helgen. Det var tänkt att jag skulle åka in till Upplands Väsby på lördag eftermiddag, träffa min familj där och gå och fira min kusin som fyllde år. Men så blev det icke.

Jag skulle ha gått på P3-gasquen i fredags, men jag var sjukt otagg och kände bara för att ligga hemma och dega, så då bestämde jag mig för att åka till Stockholm på stört! Utan att förbereda m&p på att jag skulle komma. Stod utanför deras dörr vid sex på kvällen och ropade "SUPPLIEEES!" Jag bringade champinjoner och ananas som present (och för att det skulle ha ruttnat över helgen). De blev klada hestar. :)

På lördagen fyllde Mackan år så då firade vi litegrann. Vi yrade runt på en massa olika ställen på stan innan vi slutade på McDonalds. Alltid nice. När jag kom hem insåg jag att jag tappat min parfym och min rougeborste. Hur det gick till vette fasen. Prutt. Men de kanske ligger hemma hos eeeer mamma och paappppaaaa? :D:D


här är en bild på en mun. vems det är har jag dock ingen aning om. någon som var med i lördags i alla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0