När man har tråkigt skriver man listor

Namn: Sofia Elvira Nyberg
Ålder: 19
Längd: 1,64
Skostorlek: 36
Född: Stockholm
Bor: Uppsala
Gör just nu: Studerar biomedicin

Nämn tre bra egenskaper hos dig själv: Lättlärd, barnslig, glad
Nämn tre mindre bra egenskaper hos dig själv: Dålig självdisciplin, lat, slösar för mycket pengar
Vad är du rädd för? Att bli gammal
Vad är du mest nöjd med hos dig själv? Att jag är mig själv, typ
Det roligaste jobbet du haft/har: Kyrkogården. SÅ JÄVLA KUL!
Har du körkort och egen bil? Nä, men jag har en fett fin cykel
När grät du senast? Öh. Jag vet inte.
När skrattade du senast? När jag tittade på Big Booty Bitches
Vem åkte du bil med sist? Anna (i en FET van, man kände sig typ bättre än alla andra för att man satt så högt upp)
Vem åt du mat med sist? Ingen. Jag är ensamvarg och äter min mat SJÄLV.
Vem sov du hos sist? Om man inte räknar hos mig så familjen i Stockholm
Vem sov hos dig sist? Måna och Sara… i Stockholm
Vad var du rädd för när du var liten? Att huset skulle brinna ner och att alla i min familj skulle dö förutom jag
Vad ville du, som liten, bli när du blev stor? Dagmamma eller brevbärare
Hur många gånger har du besökt ett sjukhus när du själv varit patient? Sov en natt på sjukhuset när jag var liten och fick astmaproblem i samband med någon sjukdom.
Värsta smärtan du råkat ut för? Jag är inte tillräckligt hardcore för att ha upplevt någon vidare smärta.
Någonting som gjort dig riktigt glad i ditt liv: Film, musik, random saker, människor
Någonting som gjort dig riktigt förbannad och ledsen i ditt liv: Hm. När jag fått höra att folk har varit elaka mot mina systrar. Då vill jag slå nån.
Har du någonsin sportat? Gymnastik och judo
Vad finns alltid i din handväska? Plånbok, busskort, mobil, penna, lypsyl, spegel, hörlurar. Gillar btw inte ordet ”handväska”. Störtlöjligt.
Har du varit utomlands någon gång? Ja. Norge, Finland, Danmark, Tyskland, Frankrike, Spanien, England, Andorra, Turkiet, Cypern.
Vilken plats var finast? Andorra var coolish
Största stad du varit i: London
Har du någonsin tagit eller provat droger? Nej
Rökt? Nej
Snusat? Nej
Druckit? Ja
Har du piercing eller tatuering? Hål i öronen (som sagt… inte så hardcore)
Hur ska en kille vara/se ut för att du ska falla pladask? Jag checkar hår, ögon, leende och klädstil. Glad, äkta, flummig. Och humor, herregud. (Och hur FET plånboken är, ofc. Vad är en snubbe utan en plånbok som inte är för fet för att trycka ner i hans skjortakavajochrödabyxor-byxor liksom.) Jag faller btw inte "pladask".
Har du sårat en kille riktigt ordentligt någon gång? Föga troligt
Har du blivit sårad av en kille riktigt ordentligt någon gång? Nej

Storstad eller landet? FÖRORTEEEN
Hamburgare eller pizza? Pizza
Kött eller fisk? Kött fyfan
Hund eller katt? Katt
Aftonbladet eller expressen? Aftonbladet
McDonalds eller MAX? McDonalds har godast hamburgare, MAX har godast nuggets och dipp.
Vin eller öl? Vin
Charter- eller skidsemester? Charter
Sverige eller utlandet? Sverige is the shit. Kan hälsa på något utland, men vill bo i Schweden.
Sport eller nyheter? Blä
Hockey eller fotboll? Men… fotboll isåfall.
Ljushåriga eller mörkhåriga killar? Mörkhåriga
Sommar eller vinter? Sommar
Vår eller höst? Vår
Flyg eller tåg? Tåg
Bil eller buss? Bil (OMFG JAG DÖDAR MILJÖN)

Kommentarer
Postat av: Emma

SV; Kul att du gillart!! :)

2012-05-18 @ 14:35:07
URL: http://ellekisse.blogg.se/
Postat av: Björkman

1. 36 alltså, bara tio skostorlekar mindre än mig ^^

2. Avsnittet om fet plånbok fattade inte Björkman. Var det ironi att den skulle vara fet och otymplig eller är det snyggt med en überfet plånka som man måste kånka runt med i handen..? Och näe, som du säger, vem faller pladask längre..? Känns som något som antingen bara händer i filmer eller för senast typ 30 år sen.

3. Aah, det glädjer mig att du ändå valde fotboll framför hockey! Rätta takter.

2012-05-18 @ 15:05:09
URL: http://borgar.blogg.se/
Postat av: Björkman

1. Haha, ska du säga, pysslingsfot ^^

2. Tänkte la det, lät inte som sedvanlig Sofia-inställning på något sätt.

3. Exakt! Den utbildning jag går nu så blir man så illa tvungen att kolla hockey ibland, men.. ja. Man "jublar" (läs: noterar gäspande) ju som vanligt inte förrän någon säger att det blivit mål för man har fan inte hunnit se det själv.

4. Haha, absolut! Eller ja, fyllekäk i allmänhet är nästan alltid godare än i vanliga fall. Ville knarkat MAX igårkväll men ingen ville haka.. så våldtog köket på mackor när jag kom hem istället.

2012-05-20 @ 00:32:12
URL: http://borgar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0