ÖVERRASKNIIIING

Igår åkte jag hem till Måna för en "vi ska äta en massa pizza, titta film och prata skit"-kväll. När jag kom fram sa hon att hon glömt köpa pizzabottnar och jag ba NOOOO. Men så hörde jag Big booty bitches och ut ur hennes vardagsrum hoppade mina fina vänner fram, DANCING THE BOOTY DANCE. Wäääuuuuu. Jag blev så glad. 

(jag fyllde år i måndags)

Så drog de in mig i köket där de hade dukat upp en massa fint och mys. I present fick jag ett penisljus och penisminttabletter. Såsåfint. PLUS att vi drack ur penissugrör.


Köttfärsbiffar (med en liten penis som Sara täljde ur en potatis)


Söta sugrör


Wiiiieeee

Jag har aldrig fått en överraskningsfest förut. Åh.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0