sofia x2

Det har ringt människor till mig som undrat "Har du varit på vårt solarium idag?", "Har du handlat på ICA idag?" och "Har du använt ditt bankomatkort nånstans i Uppsala idag?"

På solariet hade jag tappat min plånbok.
På ICA hade jag glömt ICA-kortet i maskinen.
Nånstans i Uppsala hade jag lämnat mitt bankkort. 

Fast nja. I Uppsala finns det tydligen två Sofia Nyberg (en som uppenbarligen är sjukt slarvig av sig) (... jag syftar faktiskt inte på mig) och på någon vänster lyckas de alltid ringa till mig först. 

Någon gång borde jag gå dit och hämta det ändå och sen ringa upp henne själv och kräva hittelön. Ohyea.


me and my twinilicious

Kommentarer
Postat av: Johanna

åååååh va fin

2012-10-27 @ 20:08:43
URL: http://lillskit.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0