Rolig lapp

På en dörr i skolan:

Hahaha. Hur tusan ska dom där inne veta om man står därute och inte knackar? Fetaost-ballt om de har en supersmart radar-dator därinne :D!

*pip pip pip* Bertil "Gurkan" Hispig står 3 cm från dörren och är i desperat behov av att komma in. Välj ett alternativ:
Alternativ 1: Öppna dörr (rekommenderas ej)
Alternativ 2: Spela upp "Var i tid, var i tid, var i tid"-låten
Alternativ 3: Strunta i elev p.g.a. dålig andedräkt. Ge honom eventuellt ett tuggummi genom nyckelhålet.
Alternativ 4: Öppna och stäng snabbt. För att retas. Öppna sedan igen för att knäppa Gurkan på näsan.



"Var i tid, var i tid, var i tid"-låten:
Var i tid, var i tid, var i tid. Var i tid, var i tid, var i tid. När du vaknar för sent det kan vara ett problem, åk nu snabbt, kom i tid, du får inte komma sent. Var i tiid, var i tiid, ska Kennet va gla, var då i tid!

(Melodi: Radioreklamen för Bafucin. "Bafucin, bafucin, bafucin. Bafucin, bafucin, bafucin. När halsen gör ont det kan vara en bacill, ta det lugnt, det finns hjälp, det kan vara en bacill. Bafuciin, bafuciin, när halsen är öm ta bafucin!")

Musik: Okänd reklamgörare
Text: Sofia

Kommentarer
Postat av: Björkman

Jag envisades med att köra både skola och orkester. Jag har svårt att ge upp om jag verkligen gett mig in på nå't.

Ja, men visst är det svårt att bara ta sig tid till att spela! Innerst inne så vill man, men.. det blir bara inte av!

Tromboner.. jaa, får jag allvarlig tinnitus i framtiden så vet jag definitivt vad jag ska skylla på..



Klart det har med saken att göra! Så'nt gillar vi! Hatar nr folk stavar åt helfvete och särskriver fel.. När det gäller matte så.. jag har inga problem med att andra är bättre än mig. Jag tycker ju matte skittrist så det är bara bra om andra är bättre än mig. Annars skulle ju världen stanna :P



Du vet.. man kan ladda ner Heroes ;) det finns många avsnitt.. Claire är en okej karaktär, men Hiro är svårslagen! YATAAAAH! (Nördfaktor? Typ extremt stor)

Hmm.. får kolla upp serien du föreslår.

Antichrist vill du nog inte se! Inledningen är jättesnygg, den kan jag rekommendera. Går lite i slowmotion och är stiligt utförd. Men sen går det utför.. Du skulle äcklas, tro mig. Jag ser mycket hellre någon knäcka benen i Saw-filmerna. Det är mer rakryggat äckleri på nå't sätt..



Ja, klart det finns rostbröd i mindre format! Du får leta i affären :) I promise, de finns. Ibland undrar jag vad det är som köpts hem. Känns som rostbrön gjorda för Legoland eller nå't.



Och det gör inget att du skriver megakommentarer. Det uppskattas!

2010-02-27 @ 03:55:23
URL: http://borgar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0