svarar på frågor

Fick lite frågor av en Elin (blir alltid lika glad när jag får frågor, ställ så många ni vill!):

Är du hel svensk?
Tror du på spöken?

Tjaa... helsvensk är väl ingen. Så vitt jag vet är jag en åttondels norsk, en sextondels finsk och någon väldigt liten del tysk. Jag är helt sjukt exotisk.

Och nej, jag tror inte på spöken. Som jag skrivit i ett tidigare inlägg så tror jag inte på saker som jag inte sett/hört själv eller som är ologiska, och spöken (och allt annat övernaturligt) faller in under båda de kategorierna. Jag har vänner som har berättat att de någon gång har upplevt något som bara skulle kunna förklaras med ett litet spöke. Men, alltså... jag säger bara blankt nej, haha.


hur jag ser ut när folk hävdar att de sett spöken... "eeeh".

Kommentarer
Postat av: Anonym

du har aldrig sett/hört din hjärna heller men du tror att du har en

2012-05-10 @ 17:09:13
Postat av: Sofia

Haha, nej det har du alldeles rätt i. Jag har inte sett min egen hjärna (vore weird), men jag har sett någon annans. Det räcker för mig.

2012-05-10 @ 18:10:34
URL: http://sofiaelviranyberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0